La Estrella auzoan herriko argiak jarri izana ospatzen ari dira. Cayetano Brochero eta Miguel Cristancho buru dituztela, auzoko bizilagunek energia elektrikoa zutoietatik zuzenean hartzea erabaki dute beren etxeetara eramateko. Hau Keneddy Corzo, komunitateko zinegotziaren iritziaren aurka gertatzen da, honek gertakariaren ondorioak aurreikusten baititu. Eta, bat-batean, iskanbilaren erdian, Consuelo, Miguelen emaztea, elektrizitate-hari arriskugarri batek bere arropa-zintzilikarioa zeharkatzen duela ohartzen da eta beren lagun onenen etxetik datorrela, Brocherotarrengandik. Orduz gero, bi familien arteko desadostasunak areagotu egingo dira, La Estrella bi taldetan banatuz: Brocherotarren aldekoak batetik eta Cristanchotarrenak, bestetik.