Jerusalemen bizi den palestinar gizon baten eta Ramalako palestinar emakume baten arteko amodio-istorioa kontatzen du. Mutilak bere bizitza gaixo dagoen bere aitaren eta bere maitearen artean banatzen du, eta biak ala biak bizirik iraun dezaten saiatzen da. Egoera politikoaren poderioz, neskaren mugimendu-askatasuna bi hirien artean kokatua dagoen Armada israeldarraren kontrola hasten den toki berean bukatzen da. Kontrola zeharkatu ezin dutenez, beren elkartze intimoak orube bakarti batean gertatzen dira, kontrolaren ondo-ondoan. Maitaleek ezin dute okupazioaren errealitatea saihestu; beren intimitatea ere ezin dute babestu. Errealitate horretatik ihes egiteko ezintasunaren aurrean, beren desira konplizeak ondorio bortitzak eragingo ditu.