Wladyslaw Szpilman poloniar piano-jole bikaina, judua berau, erbesteratzeaz libro da, baina Varsoviako ghettoaren bihotzean bizi beharko du, gainerako juduen antzera sufrimendua eta iraina pairatuz. Ihes egitea lortuko du eta hiriburuaren hondakinetan ezkutatuko da. Ofizial aleman batek bizirik irauten lagunduko dio.