60ko hamarkadan eraikitako babes ofizialeko etxebizitzen auzune bat da Cidade de Deus, 80ko hamarkada hasieran Rio de Jaineiroko tokirik arriskutsuenetako batean bilakatu zena. Buscapé, bertako mutiko bat, sentibera eta izutiegia da kriminala izateko, halere, adimentsuegia ere bada gaizki ordaindutako lanekin konformatzeko. Dena aurka duen ingurune bortitzegi batean hazi den arren, errealitatea beste era batera ikus dezakeela konturatuko da, ikuspuntu artistiko batetik, alegia. Eta, honela, argazkilari bihurtuko da, bere penak ludituz.