Supermerkatu bateko kutxazain den Penny-ri Phil bere bikotearekiko maitasuna akitu zaio, taxilari gisa diharduen gizon samur eta filosofizalea berau. Bikotearen alaba, Rachel, zaharren egoitza bateko garbitzailea da, Rory, izaera oldarkorreko bere semea, berriz, langabezian dago. Philek eta Pennyk bizi-poza galdu dute, baina Rory gaisotzen denean eta larri ospitaleratzen dutenean, berriro elkartu eta amodioa berraurkituko dute. Penny eta Phil bizi diren Londresko auzoko bizilagun batzuk Roryren krisialdian nahasturik ikusiko dituzte beren buruak eta denak emozio-bidaia batean abiatuko dira.