Albait lehen dirua lortu eta gero bere negozioekin jarraitu ahal izateko, narkotrafikoan aldi baterako nahasi den higiezinen sektorean diharduen ingeniaria da Santiago. Alabaina, ezin izango ditu bere asmoak erdietsi, legalki eta ezlegalki lortutako bere diru guztia kenduko dion bahiketa azkar baten biktima izango baita.