Goi Definizioko Bideo Digitalaren sistema erabiliz, Lombardik sei istorio korapilatzen ditu, den-denak ?Vladi-bideoak? agertu ziren egunetan girotuak; bertan Vladimiro Montesinos presidentearen aholkularia goi-karguak erosten ikus zitekeen, eta irudi hauek Fujimoriren erorialdia eragin zuten. Zinemaldia bitartean, anbizio handiko proiektu honen lehen zatia aurkeztuko da.