Toronton ikasle dabilen Julian Bartzelonara eginiko bidaia batetik itzuli berri da, non Sundra izeneko neska batez maitemindu den. Neskari bideo-gutunak bidaltzea erabakiko du Julianek, harik eta egun batez goizean goizik Sundrari telefonoz hots egin eta gizonezko batek erantzuten dion arte. Sundrak amorante bat duela aitortu ez ezik, beren arteko distantzia dela eta, berak beste horrenbeste egin beharko lukeela esaten dio, eta Julian konbentzituko du bere sexu-saioak ezkutuan grabatu eta gero bidali diezaizkion.