Axel bere lanbidea utzi duen gizon bat da, izakien eta gauzen artean noraezean dabilena; bere joan-etorri horretan bukatzen ari den zerbaiten kontzientzia sumatzen du. Egun batez, haurdun eta bakarrik dagoen neska bat ezagutuko du. Elkarrenganako nolabaiteko adiskidetasuna sortuko da, maitasunetik hurbil dagoen zerbait.