Juan gazte inozo eta sentiberaren istorioa da, bere herriko gizarteak bizi duen kolapso ekonomiko eta moralak bere familiarengan eta ingurunean eragindako ondorioek eta etsipenak bere burua delituzko ekintza batean nahastera eramango baitute. Honek guztiak Juan krimen batera bultzatuko du bere urrezko ametsa eskuratzeko bitartekoak lortzearren: beste kontinente batera0 zorte hobearen bila joateko bere herrialdetik alde egitea, alegia.