Cristinak 15 urte ditu eta Buenos Airesko aldirian bizi da bere gurasoekin. Goiz batez, epaile baten aurrera eramaten dute eta honek bera Sofia Lombardi dela eta horren frogak badaudela esaten dio, 70eko hamarkadako ?gerra zikina? deritzan horretan desagertutako arkitekto-bikote baten alaba. Epaileak Elisa aurkezten dio, bere amona biologikoa, baina berak hura arbuiatu eta ihes egingo du.