Capital Rancho hiri handiaren aldiriko ?miseriazko herribildu? batera bizitzera doan familia baten istorioa da, egunez egun ohiko bizitzaren gatazkei aurre egin beharko diena, ingurune hartako pertsonaiekin harremanak hasiz. Gizarte nahaspilaz jositako berrogeita hamar urte bi orduko kontakizunean laburturik.