Ten Minutes Older proiektuko bigarren zatia da, hainbat zuzendari nabarmenei askatasun osoa ematen zaie Denboraren bere ikuspegia hamar minututan islatu dezaten, Historiaren elementu gidaritzat jotzen den hori. Banakako lanak esanahi berri bat hartzen du besteenarekin uztartzen denean, hartara zinezaleentzat esperimentu lilugarri bat sortaraziz. Hamabost zine-altxorrez osaturiko multzoa.