Erabateko sortze-askatasunaz, zuzendari bakoitzak hamar minutu ditu pantailan Denboraren bere interpretazioa irudikatzeko. Azken teknikak eta berritasun zinematografikoak erabiliz, Ten Minutes Older lanak giza-esperientziaren alderdi oro arakatzen du: jaiotzea, heriotza, amodioa, sexua, gaur egungo dramak, historia eta antzinako mitoak, kokaleku zeharo ezberdinetan, Hegoamerikako oihanetik hasi eta New Yorkeko kaleetaraino.