Baliteke Lost in La Mancha film baten lehenengo ?nola EZ zen egin? izatea, sekula esistitu ez den film baten istorioa baita, hau da, Terry Gilliamek eginiko On Kixote-ren zinerako egokitzapenarena. Gilliamek jada bere bizitzako hamar urte zeramatzan buru-belarri amets hau gauzatu nahirik, azkenik 2000ko irailean kamerak filmatzen hasi zirenerako. Alabaina, arazoak berehala sortu ziren: talde tekniko paneuropar baten arteko muga linguistikoek filmaren kontzeptuari azken ukituak ematea eginkizun zail samarra bihurtu zuten; aktoreak antolatzeko orduan ere arazo ugari izan ziren, On Kixote haragitu behar zuen aktorearen hernia bikoitza ahaztu gabe, noski; eta azkenik, platoa nola tresneria hondatu zituen ekaitz ikaragarri batek eragindako kalteak, ondorioz, filmazioa behin betikoz bertan behera utzi behar izan zen.