Volker Schlöndorff
Charles Swann hogeita hamar urte inguruko aberats, jantzi eta nagi samarra da, XIX. mende bukaerako Parisko aristokraziaren jaietan maiz dabilena. Ezkongabea eta emakumezalea izanik, bizitza zeharo aldatuko zaio zalantzazko iragana duen Odette de Crécy-z itsuki maiteminduko denean. Harenganako obsesioak eta hura galtzeko beldurrak Parisko gauean murgilaraziko du.