Volker Schlöndorff
Kartzelan bi urte igaro ondoren, Harry Barber bere bizitza berregiten saiatuko da akatsik egin gabe. Haatik, Rhea ezagutuko du, Malroux milioidunaren emazte gazte eta erakargarria, bere alabaorde Odette bahitzeko laguntza eskatuko diona. Bahiketaren kontua Odette beraren ideia izan denez, eta antza arrisku handirik ez dagoenez, Harryk tratua onartuko du 50.000 dolarren truke.