Volker Schlöndorff
Ohera joateko arropa erazten dagoela, Mariek bere senargaia Hansen bisita izango du, hura gehiago ikusi nahi ez duen arren. Hansek ere harremana bukatu nahi du, baina azken aldiz oheratu nahi du neskarekin. Mariek ezetz dio eta, liskarrean daudela, pistola bat hartu eta Hans hilko du. Gau horretan bertan, Mariek Günther topatuko du, eta diru-truk hilotza desagertaraz dezan konbentzituko du.