Volker Schlöndorff
Michael Kohlhaas zaldi-saleroslea Wittenberg-eko azokara doa bere morroi Herserekin animaliak saltzera, baina gaztelura iristean Herse eta bi zaldi utzi beharko ditu bidesari moduan. Kohlhaas azokan dagoen bitartean, morroia eta zaldiak gogor jipoituko dituzte. Hori ikustean, Kohlhassek auzitegira joko du, baina ate guztiak itxita aurkituko ditu.