Volker Schlöndorff
Telebistarako dokumental honek Schlöndorffek Horst Wendlandt alemanari, 80 pelikula baino gehiagoren ekoizle beteranoari eginiko elkarrizketa biltzen du. Zinegile biak zinema aleman zahar eta berriaz hitz-aspertuan dihardute eta arte zinematografikoaren izaerari eta helburuari buruzko ikuspuntu erabat desberdinak mahaigaineratzen dituzte.