Inauteri garaian gaude eta, giltzazain diharduen Katharina Blum gazteak, polizia atzetik segika daukan Ludwig Götten iheslaria ezagutuko du. Lehen begiratuan maitemindu eta gaua elkarrekin igaroko dute. Biharamunean, polizia Blumen etxean oldarka sartuko da, baina Götten garaiz ohartu eta arrastorik utzi gabe desagertuko da. Orduan, komisarioaren susmoak neska errugabearen gainean egokituko dira.