Volker Schlöndorff
1970. Mendebaldeko Alemanian Rita Vogt izuekilea Altzairuzko Oihala zeharkatu eta AEDan desagertuko da, Stasi-k emango dion identitate berripean. Ondorengo urteetan, bere ametsa bizitzen saiatuko da babes eman dion herrialdean, baina gertakari politikoen bilakaera dela-eta, beti harrapatuta izatearen mehatxua berarekin eramango du.