Volker Schlöndorff
Georg Laschen kazetaria Beirutera doa Hanburgoko egunkari baten gerra-korrespontsal moduan, familia atzean utzita denboraldi mugagabe baterako. Hondakinetan dagoen hirian Alemaniako enbaxadako enplegatu bat, arabista zale amorratua, ezagutuko du, eta harekin hasiko duen harremanak bere ezkontza nahiz bizitza profesionala gezurran eta autoengainuan oinarritzen direla ulertaraziko dio.