Volker Schlöndorff
Abel Tiffauges gizon inozo eta barnerakoia da, nagusiekin baino gehiago umeekin identifikatzen dena. II. Mundu Gerra bitartean, naziek preso hartu eta Hermann Göringenen aginduetara jarriko dute. Gero, aleman gazteentzako heziketa-eremu militar batera bidaliko dute, non instrukzioa egin dezaten ume berriak ?ehizatzeaz? arduratuko den.