Volker Schlöndorff
1822. urtea. Hessen Garaian, Kombach herritik gertu dagoen haizpitarte batean, sei nekazarik dukearen zerga-dirua daraman gurdian lapurreta egingo dute. Hauxe da nekazari arras txiro hauen zazpigarren lapurreta-saioa, kontrako baldintzengatik orain arte beti lapurreta zapuztu baitzaie. Azkenik lortzen dutenean, ez dira euren bat-bateko aberastea zuhur erabiltzeko gauza izango.