Schlöndorffek 1988 eta 1992a bitartean egin zuen sei atalez osaturiko dokumental hau. Bertan, Billy Wilderri bere bizitza eta lanari buruz eginiko elkarrizketa luzea egiten zaio. Zinegile bien arteko berba pelikula zatiekin eta Schlöndorffen iruzkin jakintsuekin osatzen da. Emaitza: Apartamentua-ren zuzendariaren talentu eta nortasun anitzaren erretratu zuhur eta entretenigarria.