Suriyothai printzesa gazteak bere benetako maitea den Piren izeneko gerlari ausartarekin, edo usadioari eusteko, bera emaztetzat aukeratu duen Tien printzearekin ezkontzea erabaki beharko du. 1529. urtean, Ramathibodi II.a erregearen heriotzaren ostean, Chai Raja printzeak boterea bereganatuko du estatu-kolpe baten bitartez; honen emaztea, Srisudachan, azpilanean arituko da Worawongsa, bere amorantearen mesedetan. Horretarako, Chai Raja pozoituko du; baina mendeko leial talde batek Suriyothai printzesarekin bat egingo du, ezusteko eraso arriskutsu baten bidez, legimititate monarkikoa berrezarri eta Tien Raja errege aldarrikatuz. Suriyothaiek azken adore erakustaldi bat egin beharko du birmaniarrek Siamgo hiriburua, Ayuthaya, indarrez hartzeak eragindako elefanteen batailan.