Sylviak 40 urte bete ditu eta Nizan prostituzioa du ogibide. Laurence bere alaba nerabearekin duen harremana bere bizitzaren isla besterik ez da: ekaiztsua, etsipenez betea, itxuraz itxaropenik gabea. Gau batez, Laurence bere amaren eta bi gizonen arteko liskar bortitzaren lekuko da. Neska gazteak eztabaidan esku hartzen duenean, gauzak okerrera joko dute. Ama-alabak ihes egitea beste aukerarik ez dute. Alternatiba, kartzela da, edo okerragoren bat. Sylviak Jura-n bizi den bere senar ohiak, Piotrek, laguntza eskainiko diela uste du, harekin seme bat eduki baitzuen. Haren helbiderik ez dauka ordea, eta oroitzapenak hutsalak zaizkio. Joshua ezagutuko dute, iheslari misteriotsu bat, eta Silvyak bere iragananera eta urte batzuk lehenago abandonatu zuen semearen bila bidaia oinazetsuan abiatu beharko du.