Fernando Robles buenosairestarra da, hirurogei urte beteak ditu eta unibertsitatean pedagogia-irakasle da. Nola irakatsi irakasten du. Bizitza osoa darama Liliana Rovira espainiarrarekin ezkonduta, katalanen alaba berau, Buenos Airesko auzo marjinaletan gizarte-laguntzaile gisa lan egiten duena. Elkar maite dute, elkar errespetatzen dute, leialak dira. Ez dira sekula bata bestearekin egoteaz aspertzen, biak bakarrik egotea maite dute. Maitaleak dira, kideak, lagunak, konplizeak. Bata bestea gabe ezin bizi dira. Seme bakarra dute, hogeita hamar urteko Pedro, ezkondua eta bi seme-alaben aita, Madrilen lanpostu ona eta erdi mailako urbanizazio aberats batean bizi dena. Fernando eta Lilianak ahalegin handiz eta etsipenez daramatzate urrunaldiak, gabeziak, etorkizunaren ziurgabetasuna, proiektu-eza, itxaropen galtzea. Baina Fernandoren mundu bare eta gogoetatsua guztiz irauliko du abisurik gabe erretiroa hartzera behartuko duen komunikatu ofizialak, bizitza aldatuko dion gertakaria baita...