Bi gizon eta emakume baten arteko amodiozko istorio erdiragarria. Gizonetako bat unibertsitate-irakasle da eta bestea, berriz, militar ohia. Tragedia berak elkartuko ditu ezagutzen ere ez ziren bi pertsona hauek. Asko ikasiko dute euren buruez eta maite duten emakumeaz, zeinaren heriotzak kasualitatez elkartuko dituen.