Leyton eta Modesto betidanik lagunak izan diren bi arrantzale dira. Leyton bizizalea da, gauzak etorrri bezala onartzen ditu, eta arazorik gabe gozatzen du unean uneko aukerez, bereziki beren senarrek ?deskuidatu? dituzten emakumeez, eta hortaz, La Caletako pertsonaiarik maitatu eta gorrototatuena da. Modesto, Leytonen konfiantzazko lagun handiena, zeharo desberdina da: lasaia eta maite-historiarik gabea. Denon harridurarako, ustekabean, Modesto Martarekin ezkondu da, amodio-kontuetan eskarmentu handirik gabeko neska eder eta lotsatiarekin. Leytonek Marta erasotzen du, baina honen harridurarako, neskak ez dio txintik ere kontatuko bere senarrari, hartara, itzulerarik gabeko bide batera daramatzan amodio-afera batean endredatuko dira, herrikoen bizitza monotonoa irauliz.