Bob Crane aktorearen bizitza gorabeheratsu eta heriotz misteriotsuaren kontakizunean datza Auto Focus pelikula. Ederra eta atsegina berau, Cranek ospea erdietsi zuen Hogan's Heroes (1965-1971) telekomedia arrakastatsuari esker. Bere famaz baliaturik, sasoi hartan nagusi zen giro lizunkoian buru-belarri murgildu zen Crane, emakume ugarirekin amodio-aferatan korapilatuz. Azkenik, Crane bere balentriak dokumentatzeko John Carpenter bideo-teknikariarekin elkartu zen, eta elkartze honek, 1978an Scottsdaleko (Arizona) hotel bateko gelan gertaturiko haren hilketarekin zerikusia izan dezake.