1981ean, Aro Tolbukhin hungariarra Guatemalako Jainko Erredentorearen misioko erizaindegian zazpi pertsona bizirik erretzeagatik atxilotu zuten. Atxiloketaz gero, Aro Tolbukhinek beste bost emakume hil eta haien gorpuak erraustu zituela aitortu zuen. Halaber, merkataritza-itsasgizon aritu zen hamabost urteetan haurdun zeuden beste hamazazpi emakumeen hilketak egotzi zizkion bere buruari. Ikerketa judizialean, oraindik argitu gabe zeuden kasu hauen txostenak aztertzerakoan, inkoherentzia franko aurkitu ziren, Tolbukhinek behin eta berriz bere buruari leporatzen zizkion krimenen autoretza zalantzan jarriz. Hiltzera zigortu zuten. Exekuzioa gauzatu baino lehenxeago bi dokumentalgile frantsesek elkarrizketatu zuten. Material horretan oinarrituz, pelikula pertsonaian eta honen jokabidearen arrazoietan sakontzen ahalegindu da.