Michael Powell
Gertaera misteriotsuak antzeman dituzten leku batetik gertu dagoen itsasargi batera, farozain berri bat iristen da. Itsas armadako ofizial bat eginkizun sekretuan eta emakumezko detektibe bat bertan azaltzen dira eta itsasargia itzaltzeko urperatzeak sortarazi, ontziak itsasertzera erakarri eta arpilatzen dituzten talde baten konplota agerian uzten dute.