Michael Powell
Kit eta honen emazte Anna, ezkontzean bere karrera utzi duen dantzaria, Espainiara doaz eztei-bidaian. Bertan, Antonio dantzari sonatua ezagutu dute, eta honek Anna berriz dantzatzen has dadin tentatu nahi du, haren bikote gisa gainera. Beren kabriolet autoaz noranahi doazela, dela Santiago, Madrid edo Granadara, Kitek eta Annak Antonio topatuko dute. Dantzariak Anna bere hurrengo ikuskizunaren mundu mailako biran protagonista izan dadin atzera ere zirikatzen du.