Michael Powell
Powellek film labur hau The Times-en hil ostean argitaraturiko pilotu baten gutuna oinarri hartuz filmatu zuen. Alegiazko ama bere etxean gutuna jasotzen ikusten dugu, bere semearen gaztetako oroitzapenez inguraturik.