Peter Carterrek hil egin behar zukeen bere bonbaketaritik jausterakoan, baina zeruak ez zuen topatu eta, bitarte horretan, June irrati-operadoretaz maitemintzen da. Medikuen diagnostikoak eta diplomazia zerutarrak bide paraleloak jarraitzen dituzte, eta Peterren medikua hiltzen denean, haren abokatu bihurtuko da zeruan, Peterrentzako denbora gehiago lortuz mundu honetan.