Michael Powell
Kanadako kostaldean urpeko aleman bat hondoratzen dute eta bizirik ateratzen direnak neutral dirauen Estatu Batuetarantz abiatzen dira. Bidean kanadiar herritarren langin adierazgarria ezagutuko dute, bakoitza jatorri etniko, erlijio eta sinesmen ezberdinetakoak, baina guztiak naziek azaldutako argudioen aurka agertzen direnak. Taldea gutxituz doa, eta Hirth teniente fanatikoa bakarrik geratuko da, arlote kanadiar batek mugan bertan harrapatzen duen arte.