Kontua galdu duen arren, Osok zazpi urte daramatza espetxean hilketa batengatik eta lapurreta armatu batengatik. Hitz-urria da, zaila da zer egingo duen aurretik jakitea, izaeraz edo premiak gizon bortitza bihurtu dutena, eta litekeena da urte hauetan guztietan bere isiltasunak eta bere begiradaren tristurak ezkutatzen duena sekula inori ez esana. Alicia, bere alabak, lapurreta egunean urtebete betetzen zuen eta Natalia bere emazteak agian ez dio hori sekula barkatuko. Orain baldintzapeko askatasunaz kalera atera denean, Osok beharbada berriz hasteko aukera izango duela uste du. El Turco-k oraindik lapurretako bere zatia zor dio, eta ziegako lagun baten bidez, Güemesekin harremanetan jartzen da, txofer lana emango dionarekin. Natalia galdu du, orain Sergiorekin bizi baita, eta Aliciak jada ez du gogoan, baina Oso biak berreskuratzeko edo gutxienez, hautsitakoa konpontzeko prest dago.