Lower East Side neoyorktarra labe bat da udako eguzki kiskalgarripean. Victor, 16 urteko mutikoa, Vicki bere arreba gogaikarria eta Nino txiki lotsatia erotzeko zorian daude bere amona zelatariaren pisu txikian. Bero errea arintzeko, hiriko igerilekura maiz joaten dira, eta Judy bere lagunekin ere hara bertaratzen da. Judy hotz eta etekinzalea auzoko mutil guztiak atzetik dituen neska eder misteriotsua da. Victorrek harekin maiteminduta dagoela uste du, eta honek bere mutil-lagunarekin hautsi duela jakiten duenean, bere anaiaren bitartez zita bat prestatzen du. Baina Judyk mutil-lagun bat baino gehiago nahi du. Beharrezko duen zerbait, baina esateko gauza ere ez dena. Zer edo zer erreala, berezia. Eta ez du gutxiagorekin konformatu nahi.