Carolina, Enrique eta Alejandro haur ziren Pinochetek 1973an indarkeriaz boterea eskuratu zuenean. Horietako biren gurasoak hil egin zituzten eta hirugarrenaren aitak erbestera ihes egin behar izan zuen. Pinocheten diktaduraren lehen urteetan bizitako oinazea eta beldurra oroitzen dituzte. Nerabezaroan, erregimenaren aurka matxinatu ziren, ikasle-buruzagi nabarmen bihurtuz. Diktaduraren amaieran, demokraziarako trantsizioa hasi zenean, protagonistak helduak dira jada. Egoera berrian borrokatu zuten hori guztia (egia eta justizia) truke politikoa bihurtu dutela ikusteaz desengainaturik, hiruak apurka-apurka politikatik aldenduz joan dira. Orain Pinocheten atxilotze eta ondorengo epaiketak beraientzat eta Txilerentzat dituen esanahia eta ondorioak aztertzen dituzte.