Mercano el Marciano zoriontsu bizi da bere planetan espazio-zunda batek zerutik erori eta bere txakurra hiltzen duen arte. Haserre, bere ontzira igo eta Lurrerantz abiatzen da mendeku hartzeko asmoz. Bertan ustekabeko bizimodu berri bati ekingo dio. Hori gutxi balitz, bere espazio-ontzia suntsitu egin da eta uste baino denbora gehiago igaro beharko du Argentinan.