Martin Alcortak, hamar urtez galdutako anaiaren bila dabilenak, bere atzetik doan emakume misteriotsu batekin topo egingo du bidean, eta honek bere kabuz Martinerkin bizitzea erabakiko du. Hasiera batean, gizona ez da fio, emakumearen benetako asmoak zeintzuk diren susmatu gabe gainera. Bolada batez elkarrekin egon ondoren, zalantzak baretuko zaizkio eta bidaia luzean abiatuko dira galdutako anaiaren bila. Denbora aurrera doa eta, gertaera berriak kontuan hartuz, emakumearen portaera eragin duen ezkutuko zergatia agerian geratuko da. Maitasuna itxura hutsezkoa izan da, urteetan hausnartutako helburu bat erdiestearren. Aitzitik, gezurrek eta engainuek ordain berezi bat eskatuko diote. Ez dute bakoitzak bere aldetik bizitzeko posibilitaterik, ezta bata bestearen ondotik aldentzeko aukerarik ere.