Miliotik batekoa da bidaian zoazen hegazkina erortzeko aukera... Eta bizirik ateratzen den bakarra zu izateko aukera: 237 miliotik batekoa. Zu bizirik atera zara ordea. Munduan zorterik onena duen izakia zara. Dohain bat daukazu. Kasualitateak lekurik ez duen mundu batean sartu zara, non zoriak bakarrik erabaki dezakeen... eta horixe da zuk daukazuna. Haren alde apustu egiteko prest zaude. Baina..., halabeharraren jainkoari desafio egingo al zenioke?