?Cofralandes? izeneko alegiazko herrialde baterako bidaia onirikoa. Munduaren bukaerako herrialdea edo, nahiago izanez gero, mundutik kanpoko herrialdea. Txile urruna hiru bidaiarien begiz ikusita: frantses bat, aleman bat eta ingeles bat. Kamera-lekuko bat lagun dutela. Kameraren atzean kontalari bat ezkutatzen da, txiletarra bera eta berea den herrialde arraro hori berrezagutzen doana. Ametsezko eta amesgaiztoko herrialdea. Kamera aurrean pertsonaia bitxiak, egoera ezohikoak, Arkadiatik datozen samurtasun irudi zaurigarri eta hilgarriak. Zeinu bereizgarritzat Ausentzia duen herrialdea, hain zuzen. Ezaugarririk gabeko lekua, zeinean bertako kolorea kolore eza den. Eta haatik, pixkanaka, sargazo itsaso itxurako batetik irudiak eta egoerak azaleratzen dira han-hemenka, zeinetan bozkarioak eta algarak oinazearekin eta zalantzarekin lagunarte ona egiten duten, eta haur-olerki batek sarraski bat eta irribarre bat, lurrikara bat, ezkutatzen ditu.