Santiago Miranda, Bolivarren bizitzaren inguruko telesail sonatu bateko aktoreak, grabazioa haserre bizian uzten du libretoarekin ados ez baitago, bertan bera, hau da, Bolivar, horman fusilatuz hiltzera behartzen baitute, hartara, historia bera deformatuz. Miranda buru-argitasunaren eta eromenaren artean dabil, askatzailearen lan bateratzailea amaitzea ahalbidetuko duen edozein ekintza egiteko prest dagoen Bolivar bat antzeztuz. Munduko potentzia handiei aurka egin ahal izango dien Colombia handi bateratu eta indartsu bat bihurtzeko ametsak, 160 urtez etengabe gerran egonda gero, herriak bizi duen kaos instituzionalarekin, premia gorriarekin eta izugarrikeriarekin bukatzeko nahiak, Miranda Errepublikako presidentea bahitzera eta boterea hartzera bultzatzen dute telebista-kate handien bitartez gertakaria jarraitzen duten nazioen harriduraren aurrean.