Francis Ford Coppola
Nataliek bere senarrari gasolindegi batetik deitzen dio haurdun dagoela esateko eta ez duela etxera itzultzeko asmorik. Bide ertzean Jimmie hartuko du, kirola egiten ari zela, garuneko lesio larri bat izandako autostopista bat, honek bere buru-ahalmenak kaltetu eta geroztik, haur baten jokabidea duena. Nataliek mutilari Ellen, bere neska-laguna izandakoaren etxeraino laguntzen dio, baina Ellenek baztertzen duenean, Nataliek berarekin eramatea erabakiko du. Hainbat estatu amerikarretan barrena bidaia gorabeheratsuan abiatuko dira, amaiera tragikoa izango duena.