Francis Ford Coppola
Harry Caul, soinu-teknikari ospetsua, bikote gazte baten elkarrizketak ezkutuan grabatzeko kontratatu dute. Enkargua eman diotenei materiala eskura ematerakoan, ordaindu nahi dioten kopuruarekin ez dira bat etorriko, eta enplegatu batek lan horren arriskuaz ohartaraziko du. Bere laborategira itzuli, zintak berrikusi eta bertan entzundakoaren arabera, zer edo zer susmagarri badagoela sumatzen du. Gau horretan, festa baten ondoren, neska batekin oheratzen da. Hurrengo goizean, neskak zintak kendu dizkiola konturatuko da eta zinta horiek bulegoko gizon misteriotsuen eskutan daudela.