Francis Ford Coppola
Rusty James beste gazte-banda bateko buruzagiarekin, Biffekin, borrokan ari da eremu huts batean. Rusty James laban sastadaz zauritu dute eta une horretantxe bere anaia zaharra, ezizenez ?Motoaren Mutila?, agertu, eta Biff-i bere motorraz oldartuko zaio, bidenabar anaia salbatuz. Beste batean, Rusty James eta honen lagun bat kalezulo ilun batean erasotuko dituzte, eta berriz ere, ?Motoaren Mutila? unerik egokienean agertuko da. Baina poliziak begitan hartuta dauka eta ez du bakean utziko. Rumble Fish filmak Nazioarteko Kritikaren Sari Nagusia eskuratu zuen Donostiako 1984ko Zinemaldian.