Francis Ford Coppola
Bost urte elkarrekin bizi ondoren, Hank eta Frannieren arteko maitasuna samurra da oso; neskak mutilari Bora Bora-rako bi txartel oparitu dizkio eta mutilak neskari etxearen eskritura. Haatik, eztabaida baten ondorioz, bereiztu egingo dira. Franniek Ray ezagutu du, klub batean aritzen den piano-jolea, eta Hank Leila, zirku-artistarekin ateratzen hasia da. Hankek ezin du Frannie gabe bizi ordea, motel batean aurkitu eta indarrez etxera eraman eta berriro elkarrekin egon daitezela eskatuko dio, neskak ezetz esan eta Bora Bora-rako txartelak hartzen ditu Rayrekin bertara joateko. Hankek aireportuan hegazkinera igotzen ikusiko ditu, baina gorteiatzen duten bi miresleen lehia horretan, Frannie zalantzan dago oraindik.